Dog

Jag dör snart. Jag vill verkligen verkligen ha en hund. Helst igår. Och det ska bli en sån som på bilden. En Malinois ! Typiskt polishund som kräver mycket aktivitet. Skulle vara askul att kunna ha en sån hund, och köra både weightpull och Lure Course m.m. Det finns ju inte mycket kul att hämta i Qila direkt. Hon bara sover ju. Har väl ett och annat dampanfall, men det är kortvariga sådana. Aa, Jag är fan redo. Pyskiskt, ekonomiskt, men jag skulle gärna vilja ha körkort och bil innan jag införskaffar en... mest för hundens del eftersom då är det lättare att ta sig ut i skogen och öva spårning, eller till ett grustag och bara låta djuret springa av sig ... Aa, måste ta tag i det där snart. Också helst igår.

Adios.

KOMMENTARER
Postat av: Johanna

Åh! Mysigt :)

Jag vill också skaffa hund, men jag är inte redo på något vis ännu! >.<

Ska bara bli rik, gå i terapi och hitta ett botemedel för hundallergi. Men snart så! :D



KRAM!

2010-08-23 @ 23:04:34
URL: http://forvirradmetallfitta.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0