Det här med bloggen . . .

Det här med innehållsrika och intressant blogginlägg är tydligen inte min grej när jag är utan soffa.
(Perfekta stället att blogga på). Men jag hoppas verkligen att det snart ska hända något superroligt positivt så att man kan blogga järnet. Visserligen är ju mina top-tio-inlägg de bittraste i världen, men jag vägrar att acceptera att det är "min grej" ! Bá så ni vet ! 

Häromdagen gjorde Micke en kycklinggryta efter sin mammas recept och jag tog fram ett recept på fiskgratäng, och JÄVLAR vad vi lagade mat. Och idag ska vi göra korvgryta och i morgon blir det nog nått annat av alla de recepten jag har stuvat fram från Icas lager :P Det är skönt när man får "hjälp" med hushållssysslorna ! : ) Hej så länge. 

Jag kan faktiskt förstå att folk tycker att de är tråkiga .... HUR kul är den här bilden då liksom ? 
Det ser dessutom ut som om Jocke har 2 skärp på sig !? ^^

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

kent är bögar, de vet alla

2010-08-16 @ 17:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0