Baj Paj Phone :´(

Fan fan fan. Min underbara kära telefon har redan valt att lämna mig ... :/ Jag grinar och jag sliter mitt hååår ! Faaaan ! Okej och visst att man ska vara positiv och tänka att jag har en ny säng, ett nytt hem och en underbar karl. Men just nu så är det svårt att ignorera att min andra kärlek i livet har sagt upp sig. Kaputt. No more. Micke försöker lugna mig genom att säga att han tar med sig den till jobbet i morgon och skickar in den för lagning. Aa, men TACK ! Det var ju snällt, men det innebär ju bara att den kommer vara borta i MINST 5 veckor innan jag ser den igen, jag kommer inte ha någon form av kamera, och jag kommer känna mig handikappad utan sms-tråd.

Tänk om man var Buddist och inte ett dugg beroende av det materiella. Jag som är helt tokberoende av det tekniska. Jag menar, tänk er själva att vara utan dator, tv och telefon !? Skulle man fungera då? ... Inte jag iaf. Herregud vart är världen på väg. Ledsen, men nu måste jag plocka ur potatisen ur ugnen och gråta en skvätt innan mannen kommer hem. FARVÄÄÄL ! <3
JAG ÄLSKAR DIG MIN KÄRA TELEFON ! SNÄLLA, LEEEV !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0