Fyra veckor !

I morgon kommer Alexandra och ska ha det skoj med Moster Sarah. Det ska bli sjukt kul och jag funderar på att ta en riktig långpromenad med henne och visa henne hur en STAD ser ut. Jag menar, i hennes ålder borde hon redan vara bekant med H&M-rea och Mc Donalds driven. Men när man bor i Hofors så hamnar man lätt lite efter :P (Jag själv är från Hofors från början, så ta inte detta alltför personligt nu!:P)

Ja, men fattar ni att jag bara har 4 veckor kvar i skolan !? Sen är det sommarlov. Fast det innebär ju egentligen bara att jag måste jobba dubbelt så hårt som jag gjort under vinterhalvåret. Men okej. Det är trevligt att tjäna pengar :D Och som om det inte vore nog med det så kanske jag ska få köpa en ny bike på bilistema för Micke. Han tyckte att det var bättre än att vänta ut en bra annons på blocket ... :D Great va ? :O Då behöver jag inte GÅ till träningen och ta en dryg skitbuss hem och sponsra ännu mer till x-trafiks jävla fittbolag. Oj. Sorry. Häftig reaktion ... jag vet. Men det är rätt drygt när man kliver på en av deras bussar och säger "Hej Hej, en Ungdom tack". Också får man jordens idiotblick tillbaka, också säger fanskapet "A, men menar du UNGDOM eller SKOLungdom?" ... Man liksom lyfter på ena ögonbrynet och funderar VART exakt var jag otydlig ? :O 1 st UNGDOM ! UUUNGDOM alltså ! Mongoföretag.

Aa, men jag har läxor... 4 veckor, sen frihet ! :D
Ja, med denna Frihetslapp fick Sanna chansen att driva med mig.
"Sarah, man får inte vara gudmor om man inte är med i Svenska Kyrkan" ...
LÖGNARE ! :D
Mickes läpp såg ut som två ur en rolig vinkel. Skrattade gott åt detta då ...
Just nu kändes det inte lika skoj ... ^^
Mördarkatten har ärrat mig på tummen ... Det är liksom läkt nu, men ser ut såhär ? :O
Men hon sover gott ändå ...
Lax, Pressad potatis, varm citronsås och mammas sallad ! GUUUD SÅ GOTT !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0