Bad Update

Det är fy och skam att jag låter bloggen bli lidande för mina andra sysslor. Idag har jag och Micke städat hela lägenheten, så nu nästan skiner den ! Vi fick nytt lås på dörren, och jag har äntligen fått ännu en lägenhetskoll. Vi får se om det blir på söndag som han kunde visa den ... Det är en lika stor som vi har idag, med oförändrad hyra. Men den ligger mycket mycket bättre till än våran idag. Jag vill bara ifrån det här jävla området.

Hur som helst så har jag tränat idag igen. Känner mig rätt utslagen nu eftersom jag hade jordens träningsvärk i benen idag ... men jag pinade mig igenom hela timmen, och nu känner jag mig sådär extra duktig ! :D Igår var jag dock lite arg, och jag vet att jag skulle skriva och berätta varför, men det var egentligen bara jag som överdrev en skitsak som hände på jobbet. Visst, jag är fortfarande lite irro, men det är onödigt att kasta skit i bloggen för en sån sak. (Oh, jag måste vara på väg att bli vuxen!?) :P Har fortfarande lite ont i magen över mitt jobbpass jag har på fredag. 06:00-19:00. Känns inte jättekul direkt, men jag har fått se första utkastet på mitt sommarschema, och det ser riktigt gott ut med tider ! :D I like it ! Nu blir det lax, pressad potatis och varm citronsås á la Sarah ! Möms !
Stolt moster/gudmor ska passa den här góbiten på Torsdag ! :)
Så himla stora ögon hon har å ! :P
Skitskoj !
Promenad !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0