Tjo

Idag har jag varit på 2 promenader ! Fan vad bra gjort. Och det var faktiskt rätt skönt ! :P I morgon ska jag hem till Anna och Plugga historia. Känns rätt barnsligt att jag behöver så mycket hjälp med disciplinen att jag måste ta hjälp av folket ! ... :D Men det uppskattas ! Kvällen bjuder dock på lite mer film och lite mer götta-ätande ! Och i morgon har kanske stormen blåst över ?

Melissa Horn är för övrigt inte bara mys-med-en-kopp-te-i-höstmörkret-musik. Det funkar lika bra på våren har jag märkt ! :D Okej. Det var bara det. Baj baj !
Det kändes passande med en bild som verkligen VISAR hur mycket mannen tycker om mig !
Behöver lite bekräftelse idag känner jag. Det är great ! :P
(Jag måste typ jämt ha en bild, för bloggen blir mer skoj då!)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0