Telefonköp på G

Solen slocknade på min lediga dag. Inte helt otippat kanske. Så, vad är nytt? Egentligen ingenting... Jag jobbade igår efter att ha sovit typ 2 timmar. Kändes lite halvtungt att kliva upp så tidigt och sysselsätta sig med tunga lyft och mycket spring. Men det gick över förväntan ! :) Fick äntligen äta jordgubbar och vaniljkesella igår också. Mömma ! Idag har jag inte gjort ett skit, och har heller inga planer på att röra mig i onödan. Klev upp typ 11 och vinkade av Micke. Sen slog jag mig ner i soffan och glodde på Dirty Dancing. Den filmen blir fan aldrig tråkig.

Nu funderar jag på om jag ska ta mig iväg till Ica och köpa lite fler jordgubbar och kanske lite kvällsmat ? Vet fan inte om jag orkar. Synd att cykeln är paj. Jag ska snart köpa en ny mobil tror jag. Det står mellan en Sony Ericsson Vivaz eller en HTC Legend. Det skiljer lite i pris och kvalité, så jag vet inte hur jag ska göra än. Men no rush ! .. enda problemet är att min nuvarande telefon håller på att pensionera sig själv, så det börjar bli lite bråttom att bestämma sig. Jag är ju ledig tills på Torsdag, så jag ska nog försöka ta mig iväg till en telefonbutik och klämma och känna lite .. ^^ Det var nog allt för idag. Jag har fortfarande inte återhämtat mig helt från den sömnlösa natten.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0