Städning :/

Idag står det städning på schemat. Känns sådär, men det är jag som levt rövare i 3 dagar nu. Så all skit som ligger överallt och nästan all disk är mitt fel. Så man får väl helt enkelt stå för konsekvenserna och passa på när mannen jobbar ^^ När han kommer hem ska vi ta en promenad och handla lite i solskenet. Ikväll måste jag försöka plugga så det slipper bli panik inför det här provet :P

Hur som helst. Filmen igår var sådäär... Micke tyckte den var asbra. Men det var för lite bajshumor med för att den skulle helt fånga mig. Så totalt sett så får den 3 fåtöljer. Micke gav den 4,5... så det där är en smaksak. Kändes jävligt märkligt att vara i salong 6, när man senaste fem besöken varit i salong 1. Skiljer typ 100 platser i storlek kanske .. :D Idag skulle jag verkligen vilja åka till Hofors och hälsa på. Men det blir det ingenting med tyvärr ... Buss är ju inte det roligaste alternativet heller.. men om Anna tar sig iväg till Turkland så ska nog vi låna hennes bil då.. Vi får se om det blir en tripp till Hoffe då.
Men vad är grejen med Vulkaner på Island ? Och tidningarna säger att den kan fortsätta spotta aska i flera år!? Innebär det att det är helt meningslöst att försöka spara till en egen resa längre fram? ... Ska vi aldrig mer få se utlandet? Är det här mitt straff för att jag är värdelös på att spara ? ... Bajsaska. Jaja, städning var det.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0