Solig vårdag i Valbo !

Okej, det blev totalt 0 kort. Men så kan det gå. Ska försöka investera i en ny kamera efter flytt, inköp av ny säng och sånt tjaffs. Det går liksom före. Jag och Micke var som sagt till Valbo idag och det resulterade i inget handlande, men otroligt mycket planer för vad vi SKA handla sen. Hittade 2 madrasser med resårmadrass till för 6600:- tillsammans. Rätt billigt för en säng som kändes om himmelriket i jämförelse med våran nuvarande. Ska sälja den för typ en 500:-. Så är det någon som är intresserad, så hojta.

Lägenheten som vi var och kollade på i morse, var sjukt bra också. Men sannolikheten att vi får den är ju inte skitstor direkt. Den är alldeles för billig och det är på tok för många som söker och vi vill helst flytta in i Juli inte i Juni. Så det känns rätt kört. Men vi håller alla tummar för att vi får den! Skulle vara så skönt att slippa det här hålet.
Efter lägenhetskollen så var det dags för det efterlängtade omprovet på historian. Det gick faktiskt LÅNGT över förväntan ! Det är tack vare Anna som hjälp mig att fatta så gott det går och tack vare Micke som satt i 2 timmar och förhörde mig igårkväll ! <3 I morgon är det dags för skolan på riktigt igen efter ett långt påsklov. Ska försöka fylla i mina ansökningar till nästa termin ikväll också. Har bestämt mig för Matte B och Människan Socialt och Kulturellt. 2 kurser som känns rätt okej. Tror inte att det blir som den här terminen iaf. Fy fan för historia. Kunde inte bry mig mindre. Men nu är iaf det värsta provet över.
Var in och klämde på HTC Legend idag också. Absolut den telefonen jag ska ha ! Måste undersöka om ekonomin pallar först bara ... så jävla mycket man vill ha, men inte har råd med ... ^^

Solen skiner... Har inte tid för det här .. ! Hejdå !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0