Sleepless in Gefle

Okej. Jag är död. Helt sjukt att jag inte kunde sova inatt. JAG liksom? Jag somnar på 3 sekunder i vanliga fall och nästan ingenting kan väcka mig. Den här natten kunde jag inte somna första 2 timmarna typ, sen vred jag på mig hela natten. Upp kl 04:45 och iväg till jobbet kl 06:00. Höll mig allt jag kunde från att handla efter jobbet och tog mig hem. Såg ett avsnitt av Jersey Shore och åt min lunch, sen däckade jag i sängen och sov typ 2 timmar. Sjukt drygt att jag måste ta min feta röv ner till biblioteket och återlämna två böcker. Har verkligen ingen ork. Fast Micke ska ju hoppa över sin träning ikväll för att vara med mig. DET mina vänner, är ingenting som händer ofta. Men han ska åka till Ytterhogdal i morgon bitti, så det är inte mycket socialtid kvar nu ,.. Seperationsångest ! Jag ska verkligen göra allt jag kan för att han ska tycka att det var värt att skippa träningen också :D Så, jag tänkte att jag skulle hyra någon ball film, köpa "lyxgodis" på Godistajm och ha middagen klar när han kommer hem från jobbet vid 19 tiden.
Hur bra flickvän är inte jag då? :D

Hur som helst, det tar musten ur en att inventera kondomer, rakhyvlar, bindor och tandkräm så jag ska väl försöka ta min sista bit av energi och pallra mig ner på stan då ...
Kommer sakna dig sjukt mycket ! <3 Love you !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0