Ree-Do in School.

Ja, mina vänner. Då sitter jag här än en gång, med samma jävla prov framför mig. Samma prov som jag senast körde rätt mycket på. Men efter mycket plugghjälp från Anna, så känner jag mig redo.
Ska försöka att återgå till boken igen. Har redan läst en hel del, men det är svårt att få ihop alla händelser till personer. Vem gjorde vad liksom? Sen är det dubbelt så svårt när man skiter i vilket liksom ^^ Tänk om jag kör på provet igen? Ska jag ta det som ett tecken från de så kallade "gudarna" då? Att jag kanske inte ska bli Polis... För det är ju enbart därför jag läser den här kursen.

Aja, den som lever får se. Och jag ska verkligen lägga manken till. Men jag kan inte sitta och plugga för länge, för då jinxar jag det. Inte bra. Måste skriva en KÖPLISTA den här månaden, så jag inte handlar massa onödigt skit också.
Yes, det är intressant. I morgon ska jag träffa Cissi en sväng och sen ska jag och Mannen ta en hang-dag och åka till Valbo. Måste bestämma mig för en telefon också. Min nuvarande sjunger på sista versen.
Ska verkligen försöka ta lite nya bilder också. På annat än mig själv vill säga :P
Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0