Nationella Proven Del. 1

Idag ska jag ha mitt framförande i Nationella proven, taldelen. Det blir ett tal om fördomar. Tyvärr så känner jag mig inte så laddad som jag kanske borde. Jag har pluggat och gått igenom allting igår, och ska ta en sväng idag med. Men det känns ändå inte helt hundra. Vi hoppas på det bästa, och om inte annat så VET jag ju att det kommer gå bra på Fredag, i uppsatsdelen.

För övrigt så var jag ute på promenad igår, och fick känna på hur det kändes att röra på fläsket. Och det var inte fel direkt. Har ju bestämt sedan länge att jag ska börja träna, men vid utbetalningen av lönen så kommer det den här gången bli ett kort, på allvar. Jag har till och med varit ner på Friskis och hämtat ett schema, så jag kan se vad jag kommer kunna gå på för pass och när det istället får bli jogging eller gym. NU SKA FLÄSKET BORT !

Efter skolan idag ska jag träffa Cässä. Sista April? Vad ska man göra då? 29 april har jag och Micke varit förlovad i 2 år... Kanske ska firas ? ;D Bla bla... Frukost och ut i solen kanske? På Fredag ska jag åka och hämta Cykel ! :D
Adios !
Sjukt heta Brudar ! (OBS ! Taget för över ett år sen!)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0