Kul Fredá

Ja, gott folk, det blev inte mycket film för mig inte. För av någon anledning så tyckte jag att jag skulle sortera alla räkningar så här en fredagskväll. Det var inte direkt kul, men på ett sätt så känns det skönt att kolla igenom allt gammalt tjaffs och verkligen känna "Fan, vad skönt. Jag tog mig upp från skiten, och jag ska aldrig mer få en räkning från Kronofogden i mitt liv!" ... Nu har jag koll. Så snart kan jag och Micke verkligen börja leva. Resa utomlands, köpa en bil och utbilda oss ... Det känns skönt ! :D
Sen kände jag att jag var tvungen innan jag ska deklarera så jag har pejl på alla lönespecar och sånt skit. Nu blir det ett avsnitt av Jersey Shore. Adios
I feel lonely... :/
Jävla sötstjärt.
Idag var jag kreativ i min frisyr och gjorde lite flätor :P

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0