Halv-ambitiöst plugg kombinerat med galna tv-serier.

Det enda som existerar idag är plugg. Jag måste få ihop det sista anteckningarna innan jag kan slappna av helt. Så sorry, det blir lätt att bloggen blir lidande, i vanlig ordning. Hur som helst. Igår såg vi "Shutter Island". Vad fan är grejen? Alla säger hela tiden att åååh den var så bra ... Men hello. Den var dålig. Martin Scorsese, vad hände? Fattar noll. Man kanske hade lite för höga förväntningar eftersom alla man snackat med som sett den fullkomligt älskade den. Jaja, ikväll vet jag inte om jag pallar att se film. Micke kommer ju i vanlig ordning inte hem förrän efter 21, och i morgon börjar jag jobba 06:00 !! Borde fan vara olagligt. Särskilt om man jobbar i butik.

Tidigare idag så slappade vi på soffan framför "Jersey Shore". Elin snackar om den serien hela tiden, så jag kände att vi lär ju ge dig en ordentlig chans iaf. Och herregud vilka idioter! Ett gäng Amerikanska/Italienska tjejer och killar som bor tillsammans under en sommar. Det blir hångel, porrfilm, slagsmål och en rad olika intriger. Och ja, jag vet det kanske är lite pinsamt. Men det är ju det som är det roliga ! Att se folk bete sig som mongon och kunna garva åt det. Såå, ja Elin du hade rätt ! Helt klart en serie i min smak. Men tar jag det på allvar? No no.. ;P

Nu ska jag snart väcka mannen så vi kan ta en tripp till Ica och inhandla lite mat för veckan, så jag inte handlar på mig för mycket skit efter jobbet varje dag.. Sånt som vi egentligen inte BEHÖVER liksom. Bra idé va? Micke är inte stormförtjust i att behöva GÅÅ ända bort till Ica ... ;P Sen tycker han inte direkt om att handla. Men det gör jag ! Shopaholic ! Och när löningen kommer blir det nyyy telefooon ! :D Hejdå !
Lite nya glajjer och en schysst fjortispose .. ! Digging it !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0