Fuck off !

Kom nyss hem från "familjemiddagen". Känns såklart som vanligt. Man är nere, man är enstöring och alla tycker att man är dum i huvudet. Jo men det är sant. Sanna sa det rakt ut -> Du är den största anledningen till att jag jämt är ledsen. OKEJ ! TACK TACK TACK ! Jag ska sluta anstränga aset av mig för att träffa er och jag ska absolut försöka vara en helt annan person varje gång vi ses, så kanske de flesta kan bli iaf lagom nöjd ?

Från och med NU så ska jag aldrig mer yttra mina åsikter HÖGT för familjen Sjöberg. Oavsett om ALLA barn har problem, så ska man alltid anta att det är en självs fel. Så nu ska jag alltså ransaka mig själv till det yttersta. Överväga att byta parti/sida politiskt så kanske.. KANSKE man kan få ett leende från alla håll. Bara kanske.
Jag skriver mer i morgon. Kommer ANTAGLIGEN att vara mindre dramatisk då. Men grattis till alla som vann vadet om att JAG skulle starta bråk. För det var väl jag enligt er,... eller ?
ÄT BAJS ! HEJDÅ !

KOMMENTARER
Postat av: ek

släkten är värst och familjen är värre! så är det typ jämt!

2010-04-03 @ 11:55:27
URL: http://chickytimes.blogg.se/
Postat av: Johanna

Syster. Du borde låta Sanna förklara varför det är så. Jag lovar att du missade en hel del, som jag tror du skulle bli glad över att få höra.



Puss!

2010-04-03 @ 12:08:57
URL: http://forvirradmetallfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0