Forever Young.

Idag är det prepp för NP proven del 1 som gäller. Så jag måste tyvärr vara tråkig och inte lägga ner energin på bloggen. Klev ju upp med tuppen i morse också för att hjälpa till på jobbet under förmiddagen.
Annars då? JAG VILL FLYTTA, HA EN NY SÄNG, EN NY SOFFA OCH JAG VILL BLI KLAR MED SVENSKAN OCH HISTORIAN! ...
Adios.
Igår köpte jag en "mustasch" för att stödja kampen om testikelcancer.
Jag tycker att ALLA ska köpa en. Samma som rosa bandet ju, fast för herrar.
Finns i din närmaste butik för 25:-  :D

KOMMENTARER
Postat av: Therese

Jag tar med mig bild ett och två.

Ska försöka bli klar med den sista bilden också innan jag åker. Lägger ut den också ifall du skulle gilla den mer eller mindre, eller lika mycket som dom andra.. :)



Skulle dock vara kul att träffa dig, kan hända att jag åker till Gävle också.



0735 08 25 64 - mitt nummer. Skicka mig gärna ett sms så har jag ditt också. :)

2010-04-21 @ 07:59:22
URL: http://mrsister.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0