Farväl W910i !

Ja, min telefon valde att dö i morse. Den sa ´blipp´ och vibrerade till. Sen ville den inte vakna mer. Typiskt. Nu har jag lagt beslag på Mickes telefon, men han ska jobba i morgon, så jag LÄR väl ge tillbaka den. Telefonlös var det ett tag sen man var. Men Micke skulle kolla om dom hade telefonen inne i lager, för på alla andra ställen är den slutsåld!? Så förhoppningsvis har jag en ny telefon i morgon när jag kommer hem. Den som lever får se. Men jag försöker att inte ha så stora förväntningar eftersom det är en helt ny telefon, men den är slut överallt. Säkert samma hos Elis.

Jag är för deprimerad för att skriva mer ... :´( Jobb i morgon, och ett skriftligt resultat av Historiaprovet. Spännande. Hejdå

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0