Ensamhet och Hårfärg

Nej, jag tänker inte vara bitter över det faktum att två av mina grannar ska ha fest ikväll. Jag tänker heller inte vara bitter över det faktum att jag fick en och annan avhyvling under dagen, eller att jag behöver diska ... Men jag tänker fan vara bitter över att jag sitter här en fredagskväll. Helt själv. Tänker jag försöka vara aktiv? Ta en promenad eller kanske plugga ? ... NOPE ! Jag tänker först ta en lång dusch och få upp värmen efter att ha gått hem i regnet. Sen tänker jag kolla på sista avsnittet av Jersey Shore, och sen ska jag försöka se en bra film. Men jag vet inte vad det blir än. Micke är ju inte hemma, så han tyckte att jag skulle passa på att se en film som han inte vill se :P

Hur som helst. På söndag måste jag försöka ta mig till en frisör och reda ut problemet norröver. Färgade håret igår igen. I know, det är sjukt hur ofta jag gör det, men det är ju bara för att det håller typ 2 veckor, sen ser man ut som fan. Men gårdagens färg har lämnat en grå/grön/brun/röd nyans efter sig. Okej, det där lät ju SJUKT illa. Men det är det inte. Jag kan vara ute bland folk, men jag måste ha uppsatt... Så, nu överväger jag att kosta på mig en hårfärgning hos en frisör, för första gången i mitt liv. Jag funderar under helgen.

Köpte en skvallerblaska på jobbet, så nu ska jag försöka hitta någon form av glädje i det. . .
I MISS YOU MICKE ! <3
True Love !
(Vissa kanske tycker att jag fånar mig, men det är faktiskt Sjukt jobbigt att inte bara vara ifrån den man älskar högst av allt, utan att man dessutom måste vara ensam, en hel helg. Ha överseende för fan !) :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0