Blaj

Idag skiner solen och det är HUR skönt som helst ute ! Gissa om jag ska gå till Dåggis och hålla Anna sällskap ! Senare måste jag dock återgå till plugget och dra igenom det sista så att jag sen kan köra lite repetition. Läsa läsa läsa, och sen skriva skriva skriva. Drygt. Men jag har valt det själv, så jag ska försöka att inte vara ett neggo mer.
Ikväll ska jag och Micke kolla på Shutter Island. Det ska bli trevligt, men det kommer bli svårt att hålla fingrarna borta från godisskålen. Vi hade ett snack om mitt godisätande igår, och kom fram till att jag lider av ett stort sockerberoende. Ja, men okej. Kul att alla tidningar skriver om att många lider av det osv, men HUR FAN BLIR MAN AV MED DET DÅ? Det funkar inte alls när Micke säger "Ikväll ska vi INTE äta godis, okej?". För då blir jag bara arg och envis och vill äta godis av just den anledningen att han säger att vi inte SKA. När ska jag köpa ett träningskort då? För förra gången när jag toktränade så försvann mitt sockersug rätt fort, och jag rasade i vikt. Men har jag någon motivation? Njet.

Och om nu funderar så vill jag enbart gå ner i vikt för att jag växer enbart på ett ställe just nu, så folk kommer få fel idé och tro att jag är med barn. VILKET JAG INTE ÄR ! :P Aa, hur som helst. Micke har lovat att "påminna" mig om träningskortet nästa gång jag får lön. Då blir det för övrigt dags för en ny telefon. Det lutar åt HTC Legend i dagsläget, men jag måste åka in och klämma och känna innan jag helt säkert vet. Det är viktigt det där.

Hur som helst. Solen var det ! :D Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0