Vissa människor slutar aldrig att chockera

Ni vet. Man tror att man har en person all figured out. Men så kommer det någonting som man absolut inte hade förväntat sig ! Självklart kan jag inte avslöja vad eller vem det är som har fört mig in till chock. För det är verkligen en chock. Personen som har lyckats med chocken är rätt duktig på ämnet. Men det här tog priset !
Aa, whatever. Jag väljer att lämna ämnet eftersom jag ändå inte kan gå djupare in på det.
Idag har varit en helt vanlig dag. Förutom att man blev anklagad för cykelstöld utanför Ica och den sent komna chocken då vill säga. Träffade Cissi på stan och drack en kanel-latte. Mannen kom hem tidigt från jobbet så vi åkte hem och planerade mat inför kvällen. Inte helt otippad fredagsmat, så blev det Lax med Pressad potatis och kall sås. Det var gott och jag är nöjd. Men jag åt dock inge chips och dipp ikväll, så självklart måste detta kompletteras till morgonkväll :D
Fan vad jag saknar fjällis (ica) ! Var in och handlade idag och träffade både Linda, Jeanette, Wiktoria och Sandra !
Aa, Sandra som är så gó och försöker få mig på bättre tankar genom att berätta vilka som får kicken :D Det uppskattas BIG TIME ! <3
Nej, nu ligger mannen snart i koma, så jag kanske ska vara lite pensionär jag med och krypa till kojs.
Btw, så är min nya framtidsplan följande: * Komvux, MINST 3 kurser under 2 terminer *Körkort  *Polishögskolan --- I Know ! Big Surprise. Men det är ju bara att inse att jag inte är någon psykolog. Hur mycket jag än skulle vilja vara det. . . Vi får se. Efter ett år på komvux så kanske jag har ändrat mig. . .
Adjö så länge

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0