Nya Framtidsplaner

Först och främst vill jag bara säga att det var såå jävla rätt att Lady Gaga fick pris för Best New Artist på Mtv Video Music Awards ! Jag gillar hennes extremhet ! :D
Aa, det är typ det som har hänt sen sist. Det finns inte mycket att göra när man inte har något jobb.
Men jag söker jobb och jag har dessutom tagit beslutet att plugga på komvux med början i Januari. Planen är väl att jag på så vis ska kunna ta mig in på högskolan och plugga där. Problemet just nu är att jag inte vet vad jag vill plugga. Så just nu söker jag jobb och funderar på dagarna. . .
Och som ni kanske misstänkte, kollar på Mtv VMA ! :D
Micke jobbar verkligen hela dagarna, och sen hinner han in innanför dörren i kanske 30 minuter sen åker han och tränar. Kul ... Men jag antar att det är hans tur nu :)
Jag är helt slut efter allt sökande och besluttagande för idag. . . Så nu kastar jag in handduken.
ADJÖKEN! :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0