Härliga härliga Höst !

Det spelar ingen roll hur fattig och arbetslös jag är. Ingenting kan ta bort den mysiga glädjekänslan som alltid vaknar inom mig när hösten kommer. Den känslan som får en att vilja ta långa cykelturer i parken och knäppa mycket kort medan man cyklar. Så till alla er höstdeprimerade så kan jag bara säga " Släng er i väggen, det är underbart med höst" ! Vintern däremot kan vi skippa.

Dom senaste dagarna har jag fan varit mentalt utmattad. Man tänker så mycket när man går hemma hela dagarna, även om man sysselsätter sig. Man lyssnar på sin favoritmusik och är ensam för några timmar. Är det konstigt att man pratar med sig själv efter ett tag? :O Man tänker på vad man vill göra med sitt liv, och hur man ska ta sig dit. Man tänker på hur man ska få allt att gå ihop när man inte har ett jobb och man fortfarande inte är beredd att gå tillbaka till ring-ring skiten. Sen så planerar man också in i minsta detalj allting som har med hemmet och shopping att göra. Jag spenderar pengarna innan dom ens har kommit in på kontot. . . Tragiskt. MEN jag är kreativ och försöker planera hur månaden ska se ut osv. . . Detta ligger tydligen i mina gener. Var nämligen i Hofors idag och träffade Sanna. Hon har MED SIG ett block vart hon än går verkar det som... Aa, om hon mår bättre av det så är ju det kanon ! :D

Inatt åker jag och Micke med Anna och Anna till Arlanda för att än en gång vinka av dom för en Turkiet resa.
Vi får ju låna bilen så det är ju inte direkt så att man klagar !
Men efter besöket i Hofors idag så är det ju egentligen så att man skulle klaga. Shit vilka diskussioner man kommer in på och alla tycker olika, och vissa är så jävla trångsynta så att man vill döö ... Sanna pratar om en sak, Roger om en annan, Anna skriker åt alla att hålla käften och sluta prata politik, Farmor klagar på allt som har med allt att göra... och mitt huvud sprängs. Meen, vi tog en tyst minut och lyssnade sen på Kent hela vägen hem till Gävle ! <3

Förlåt om jag är dålig på att uppdatera. Men det är bara för att mitt liv är så meningslöst... Det händer sällan något liksom. Adjö så länge då.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0