En ny sida av arbetslösheten.

Idag är en sån där dag då man är extremt trött även om man inte har gjort ett skit. Jo, jag har bakat en nougatkaka, men där tog det slut, för jag pallade inte att baka en blåbärspaj. Jag gör det i morgon. Sen skulle jag egentligen ha tvättat fönsterna också. Insidan är gjord, men jag är för lat för att ta utsidan.
FINE! Döm mig om ni vill! Men alla som är arbetslösa fattar precis vad jag pratar om ^^

Gissa om jag har missat mycket i Idolvärlden då. Det senaste jag hörde var att Calle var vidare, och det är ju toppen eftersom jag Hejar på han ! Men jag ska väl kanske försöka se det ikväll ändå. Igår ville ju Micke se "Heat" så jag ställde upp. Gissa vem som sov i gungstolen efter ungefär en timmes tittande !

Jag återkommer, när något spännande händer. Vad sägs om det ? :O
Tragiskt liv = Tragisk blogg.
Adjö

KOMMENTARER
Postat av: Cissi

Jag fattar precis vad du menar, känner igen orkeslösheten.. ^^

2009-09-30 @ 22:17:44
URL: http://cissik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0