Arbetsklööös!

Det är fan inte hälsosamt att vara arbetslös. Jag klättrar redan på väggarna och det har bara gått 2 dagar. Jag kan aldrig förstå hur Micke klarade av det här i ett helt år !
Men jag har iaf skickat iväg ett par ansökningar, så det känns väl någorlunda bra iaf. Men jag försöker att undvika ring-ring skiten eftersom man blir deprimerad av den skiten. Så nu har jag sökt några serveringsjobb, ett värdinnejobb, ett receptionistjobb och sen på ica Maxi i både Gävle och Sandviken. Men åååh vad jag önskar att jag fortfarande jobbade på Ica Fjällbacken. Usch, det var verkligen det bästa jobb jag haft. Plus att jag träffade så många roliga och trevliga människor i det jobbet. När man jobbar som kommunikatör eller säljare så blir det ju massa gruperingar och sånt skit, och jag är bara så fruktansvärt less på det.
MEN å andra sidan så är jag mer less på att vara hemma, så jag ska skicka iväg någon ansökan till sånt också.
I morgon ska jag dock till tandläkaren så jag tänkte gå ner på stan lite tidigare och lämna ut CV till olika butiker och restauranger kanske. Jag vill heller inte skriva in mig på arbetsförnedringen. Men det är väl inte direkt så att jag har något val. . .
Ge mig en miljon någon? :O
Aa, jag lägger upp lite bilder . . .
Adjö.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0