UNDERBART ÄR LÅNGT! ... Eller? :O


Jag ser verkligen fram emot att läsa den här...
men jag måste kanske läsa bok nr 1 först ... ^^
Min fina födelsedagstårta som jag fick av Bodil och Johnny ! Den är dock rätt äten här ;P
Bodil och Johnny var här i Helgen...
Behöver jag säga mer ? ....


Underbar Helg. Underbar Dag. Jag orkar inte ens vara arg över det tråkiga vädret. För idag fick jag jobba på Ica igen. Aah, mitt andra hem ! Fy satan vad jag trivs bra där ! Men jag antar att det blir samma tystnad igen när Mimmi kommer tillbaka från Spanien. Vi får se. Alla tummarna hålls på att jag får fortsätta iaf. Men efter en mycket trevlig helg så är det nu dags att dra fram dammsugaren. Fick ännu en anledning till att städa då Qila alldeles nyss fastnade i kattlådan (?). Blev lite Pennyreaktion på henne. Hon trodde ju att hon höll på att DÖ, men det var liksom inga problem alls. En tå i kläm bara. Men jag måste nog jolla lite extra med henne nu... ^^ Stackars Pucko ..

Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0