Snusk-Olle

Igår kväll satt jag och Micke i soffan och försökte hitta något att titta på. Vi stannade till på kanal 5. Fråga Olle-Olle hade någon egen dokumentär som handlade om sex. Jag hade tidigare under dagen surfat in på Aftonbladets hemsida och sett något om en tjej som kunde få orgasm genom att andas. Jag tyckte det lät helt sjukt, men det visade sig vara hur lätt som helst. I detta program demonstrerade denna kvinna hur man gjorde och tjejen som intervjuade satt bara och tittade på. Jag menar, självklart ska man vara säker med sig själv och sin sexualitet. Men vem fan är så säker att man kan framhäva en orgasm i TV? :O Helt sjukt. Jag och Micke bara gapade. Men det visade sig bli värre.

Programledaren begav sig till en dildokonstnär som MÅSTE ha gått på knark, för hon var helt hyper och tokig. Hon skapade alltså olika typer av dildos. Vissa med en böj för att nå G-punkten och andra med fina fjärilar på. Micke och jag gapade ännu mer. Sen åkte hon till Danmark på en .... Onanimässa !??!?? Aa, för er som inte såg programmet så kan jag meddela att det är precis som det låter. Ett gäng fula och patetiska människor som samlas för att onanera tillsammans. De tävlar i olika grenar. Vem som sprutar längst. Vem som kan komma flest gånger på kortast tid osv. En av männen som deltog hade kommit 33 gånger på endast en halvtimme !? Ja, jag är ingen man men jävlar vad hans hormoner måste leva ett eget liv om man pallar en sån sak. Min poäng i det hela är väl att det var rätt sjukt att se hur folk faktiskt kan sitta hela näck och ta på sig själva, framför kameror och maJassa andra onanister! Jag är helt för att man ska vara självsäker i sig själv. Men det finns gränser. Och i det här fallet var min gräns nådd !

Vill också passa på att fira lite att ungjävlarna i området inte kommer kunna dryga och vara lika jävliga så länge till! Haha ! Vid ett tillfälle har jag ringt in till Gavlegårdarna och klagat. Då befann sig ungarna på taket på dagiset som vi bor granne med (under sommaren, då det var stängt) och hoppade på fönsterna ? Annars nöjer jag mig med att kasta rasistiska ord när de inte hör. Men för ungefär en vecka sen så landade denna fina lapp i vårat brevinkast ! Halleluja ! Världen är rättvis ! Nu ska jag ner på stan och jobba på Yves Rocher  i några timmar.
Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0