Rain.Rain.Rain.

Gårdagen blev faktiskt helt okej ändå. Jag fick rätt mkt att göra i butiken eftersom varorna kom. Petra lät mig stanna ett par timmar extra. Det är ju faktiskt kul att ta emot varor, för då får man pyssla och göra det snyggt ! :D
Idag ska jag också jobba ett par timmar, så man får väl städa lådor eller liknande idag.

Planen för ikväll är väl att kunna följa med Linda och C/o ut på krogen. Just nu känner jag mig dock inte skitsugen med tanka på vädret, men det kanske blir strålande solsken senare, det vet man ju aldrig ! Igår tog jag dessutom mig i kragen och började se en ny serie istället för att nöta sönder "Vänner". Jag tänkte att jag skulle ge True Blood en chans. Hittills har jag sett 2 avsnitt och jag är KÄR ! Jag har dock inte sett skymten av Alexander Skarsgård än, men det kommer väl ^^ Såå, har ni inte sett serien än så kan jag lätt rekommendera den !

Aa, men nu måste jag sätta på mig ett ansikte innan jag ska ner på stan och bli klippt ! Håll tummarna för att det blir bra ! Adios !
Ett år sen jag klippte mig. Skandal ! Såhär såg man ut då iaf ... :D

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0