I Left My Head on The Pillow This Morning

Igår var jag hundvakt typ hela dagen och kvällen. När klockan var typ 01:00 så slumrade jag till på soffan och vid 03:00 tiden fick jag äntligen cykla hem. Men oavsett hur jobbigt det än var så var det ju absolut värt det ! Sista natten med gänget ! ^^

Idag blir det Y igen. Ska öppna och jobba 2 timmar bara, så det är ju helt okej. Efter det så ska jag hem och sova middag i MINST 1 timme ! Jag lovar att det blir en sån där dag då det bara är drygon som är in också. Eller så kommer det kanske inte en enda person... Aja, jag har en tidning som väntar på mig där nere.

Have A Nice Day !
Såhär ser jag ut idag... Svart är visst en färg !
Psychokatten <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0