Funderingar.

Hur vet man att det är dags att gå? Dags att lämna allt som man varit med om under de senaste åren. Är man verkligen beredd att ta klivet ut klara av världen helt på egna ben? ... Vissa stunder på dagen blir jag bara förbannad. Jag tänker på alla mindgames och svek, för den senaste händelsen var tamefan ett svek. Och egentligen är det löjligt av mig att sitta här och kasta galla över bloggen, men ibland kryper anti-Sarah fram och då är det tyvärr inte mycket som inte blir sagt. Hur som helst så kan man väl egentligen säga att jag har tagit mig ur ormhålet. Jag har träffat massa nya roliga människor, jag har fått tillbaka mitt jobb på Fjällis, Micke jobbar och jag behöver aldrig mer höra på när folk smutskastar honom (Det är fan bara jag som får göra det!) ;P Och fortsättningsvis så vet jag vad som gäller... Det handlar uppenbarligen inte om att ge och ta.

Ikväll ska iaf jag och mannen ut på krogen med Sandra och C/o ! Jag hade såå kul med Linda senast så jag hoppas väl på att den här kvällen blir minst lika lyckad ! Det är ju dessutom Halloween ikväll, så det borde ju vara rätt så mycket folk ute ... :) Nu är vi iaf färdiga att bege oss. Och såhär fina är vi ikväll ! -->


KOMMENTARER
Postat av: Anonym

from nu är du inte "min trasdocka" längre iaf..

2009-11-02 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0