Fångenskap.

Oups. Länge sen det blev en update här nu kanske. Nåja, här kommer en sammanfattning av de senaste dagarna iaf : I söndags kom fetsyster förbi och umgicks. Vi var ner på stan en sväng, och sen åkte vi hem till Anna eftersom Sanna aldrig varit där. Efter det blev det pizza och Hell´s Kitchen. Micke och jag trodde nästan Sanna skulle till och föda efter en fjärdedels-bit av Pizzan! :) Igår var jag nere på min andra intervju hos GM (IF). Det gick ju såklart HUR bra som helst. Problemet är ju bara att jag inte är skitsugen på att börja med den skiten igen. Om bara killen från S kunde ringa och meddela där hur det blir. Fattar inte varför han inte ringer ? Fick jobba stängning i butiken efter intervjun igår också, så dagen flög nästan iväg . . .

Hur som helst så bryter jag mig loss från järnklon, och för första gången under hela min fångenskap så kan jag känna lyckoruset blandas med en gnutta hämndhatsskratt ! Att inte längre kontrolleras och styras, utan enbart får känna frihet och lugn... Och om jag får bestämma så ska det här fortskrida resten av mitt liv. För att vara beroende av andra individer, det är fan bara dumt !



Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0