Bedtime Story

Nu är det kväller. Men jag ville väl mest bara kika in och rekommendera Johan Falk-filmerna. Dom är faktiskt riktigt grymma ! För övrigt så släpper Kent snart ett nytt album. DET ska bli sjukt intressant. Jag såg på nätet att man kunde köpa en specialutgåva av den kommande cdn. Men den skulle kosta närmare 700 kr, och det kändes kanske lite saftigt ? :D
Hur som helst, så var jag till arbetsförmedlingen idag. Snacka om tröga människor. Jag sa klart och tydligt att jag absolut inte ville ha några jobb inom Telefonibranschen, och ändå skriver hon upp att jag är angelägen att få jobb inom telekommunikation eller butiksjobb. Dumma Idiot. Jag har fortfarande inte hört ifrån IF-jobbet, men idag ringde dom från en restaurang här i stan och ville ha in mig på intervju. Och i jämförelse med IF-jobbet så är det rena Fröjden ! :D

Nu har vi hämtat Annorna på Arlanda också. Det kommer bli tufft att ställa om sig. Men vi pratade rätt mycket på vägen ner till Arlanda. Så ett definitivt mål är ju att skaffa en bil när båda två har jobb. Inte helt fel kanske. Men jag behöver verkligen skaffa körkort också. Men det står absolut med på min att-göra-lista. Först plugg, sen körkort, sen polishögskolan. Efter att ha sett Johan Falk nr 3 och 4 idag så blev man bara ännu mer sugen på att joina the force  ;P Nu är det bedtime. Nattnatt.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0