21? ... Nej tack.

Update: Jag har jobbat aset av mig sen i måndags. Man försöker ju fortfarande att "imponera" eftersom jag vill bli anställd på riktigt. Inte bara vara extring. Nu är det dock väldigt många som är sjuka, så jag kan nog räkna med jobb i helgen ! :D Igår fyllde jag år... Jag försökte verkligen och få in den där feelingen man har när det är ens födelsedag. Men med tanke på att jag klev upp typ 05:20 och jobbade till 17:00 så vart det liksom inte samma grej. Men jag är ju en gammelkärring nu. Det här kanske är något som kommer med åldern. Men att fylla 20 var ju megaspännande, så jag fattar inte ? :O

Aa, snart kläcks syster Sanna också. Hon har väl ungefär en månad kvar tills det är dags. Shit, det kommer att bli skitkonstigt .... Jag ska bli moster liksom. Och tamefan den bästa i världen ! Varje gång jag är barnvakt så ska hon få göra precis vad hon vill ! Och jag ska alltid ha tuggummi med mig om jag hälsar på hemma hos dom ! Håller tummarna för att hon får heta som en svensk bara.. För just nu cirkulerar massa konstiga namn som tex Nicoline ? :O Men då är det tur att hon har sin syster Sarah som på ett kick kan införa lite negativitet i bilden :)

Så kl är nu 07 på morgonen och jag skriver blogg. Fredag.... Gud vilken bra dag att vänja sig med de tidiga tiderna. Säg, är du ledig idag Sarah? :O Aja... Håller tummarna för att Linda tog sig in på Heartbreak igår. Det gick ju kanske lite över styr senast vi var där :D Avslutningsvis så vill jag tacka alla i familjen och alla vänner för de fina gratulationerna ! <3
Favoritbilden på mig och Micke fick bli dagens bild eftersom jag inte tog några kort under gårdagen . . .

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Mirabella vilda Nicoline Sjöberg :P

2009-11-02 @ 22:22:41
URL: http://sanaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0