12.10.09

Efter mycket diskussion och prat angående Forum på Vemdalsskalet med gamla klasspolarna, så lutar det i nuläget åt att jag inte alls åker. Värt att BETALA för att få sova på en soffa eller en madrass. Nej tack. Eventuellt att jag och Micke åker upp till hans föräldrar och sen tar en snabbvisit på Skalet. Men shit vad dyrt det var att ta sig in då ! Typ 350:- på Fredagen och nästan en hundring dyrare på lördagen. Men de kan ju ta så mycket betalt eftersom det är så populärt. . . Aja, tiden får utse hur det blir med den saken.

Hur som helst så känns allt rätt rutinbelagt i mitt liv nu. Jag jobbar några timmar på Yves, Söker jobb, städar, fikar och sover sjukt länge på dagarna. DET mina vänner, är hur mitt liv ser ut i stort sett varje dag.
Inte mycket att hurra över direkt. Men jag försöker ju iaf att skapa nya vägar i livet genom att byta bransch när jag söker jobb, funderar på studier och ska verkligen anstränga aset av mig för att kunna ta körkort under 2010 !
Ska jag klippa mig igen? :O

KOMMENTARER
Postat av: Sanna

Nej, för jag vill klippa mej sådär nu! :P

2009-10-12 @ 20:42:42
URL: http://sannsobar.blogspot.com
Postat av: Sofie

Du är superfin i den frillan iaf :D

2009-10-12 @ 21:39:36
URL: http://sofpet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0