Typiska jävla Goyafitta.

Jag hatar vissa människor. Och Jaa,. jag vet. Hata är ett starkt ord. Och jag lovar. Innan ikväll så tyckte jag bara att hon var fet och dum. Men hon lyckades (helt på egen hand) bevisa att hon också är en goyahanger och alla som hänger på Heartan är dumma i huvudet ? Öööh ... Ursäkta. Men ska inte du vara typ 3 år äldre än mig, och då med andra ord bete sig liiite bättre än mig. Till slut fick jag välja mellan att slå henne till döds eller gå hem och vara förbannad. Jag valde det sistnämnda. Och seriöst Petra. Jag fattar inte att du kan låta ett sånt skabb stå i din butik. Nu spelar det kanske inte så stor roll längre,... Men usch. Jag försökte iaf. Det är mer än man kan säga om T... Men vem vet...Gud kanske hör mig och ser till att hon får lida för sina misstag. Idiothora !

Anmäl mig om du vill. Men både du och jag vet att du förtjänar det. Oavsett hur dum du än är.
Tack för en underbar kväll Azita ! <3
Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0