Roadtrip

Tröttheten kryper upp på en när man minst anar det. Jag har en ledig dag och väljer då att sova till 11:39 !? Såhär sjukt trött var man ju när puberteten slog till.... Men vad är det den här gången då? Klimakteriet redan? YES PLEASE ! När jag tänker efter så har ju mitt humör vacklat något den senaste tiden. Men det gör det väl egentligen för det mesta ^^

Hur som helst så var vi i Ytterhogdal i helgen. Vi anlände på Fredagen och skippade Idol för att ta en roadtrip till Vemdalsskalet så jag äntligen kunde få säga hej till mina gamla klasskompisar ! Vissa personer hade jag som sagt kunna skippat att träffa, men det är bara för att jag är evigt bitter och aldrig glömmer när personer beter sig som apor ! Men Aah, Helene och Robin ! DET VAR SÅ SJUKT KUL ATT SE DOM TVÅ IGEN ! Ingen större förändring hos någon av dom, och iaf inte till det sämre. Tyvärr så hade ju dom megabråttom ut på krogen, så vi stannade bara i kanske 50 minuter eller något. Och när vi skulle åka så var det så mycket snö att vi knappt kom i väg på dom skitbra vinterdäcken eftersom det var så jävla mycket snö ! Usch, Usch, Usch. Jag vet att det måste komma snö och så.. Men det får gärna vara snöfritt fram till 24 december och sen vara borta igen till 24 Januari. Okej, att det kan vara snö i Norrland. Där uppe blir det ju liksom FIN snö. Här nere i det här jävla blåshålet så blir det ju antingen sketahalt eller blask. Det är i och för sig valfritt vart man bor... Kanske dags att flytta?

Jaja,. resten av helgen så gjorde vi mest ingenting. Vi tog några turer med bilen till de gamla traditionella platserna. Och vi hälsade självklart på Mickes Momma och Moffa (Mormor och Morfar). Sen under söndagen fick jag äntligen se den efterlängtade reprisen av Idol. ÄNTLIGEN tog Svenska folket förnuftet till fånga och röstade ut den där jävla bruden till Rabih. Bläää !

Sorry, men plikten kallar. Jag är ledig, vilket innebär True Blood-Marathon till Micke kommer hem ! :D
Adios !

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Sarah är graviiid, Sarah är graviiiid ;)

2009-11-11 @ 00:41:02
Postat av: Anonym

Berätta nu Sarah, är du gravid månne!? :D

2009-11-11 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0