November

Helgen är snart över, och jag har under dessa dagar gjort följande: I Fredags fyllde Anna år, så jag var först iväg till Läkerol Arena och blev bjuden på käk av släkten. Sen åkte vi hem till Anna och bakade en sketagod Smörgåstårta. Det kom lite folk, och sen bestämde familjen hallquist att dom visst hade tid till födelsedagsfirande, så de dök upp runt 18 tiden. Vi fick presenter och drack vin och bara hade det gott. Jag åkte med Familjen H hem och väl hemma så blev den en typisk sitta inne kväll eftersom jag skulle upp under lördagen för att jobba. Det blev förmiddagen och lite därtill på jobbet, sen åkte vi hem i rusket. Vi bestämde oss för att följa med Sandra och C/o ut på krogen. Så vi ordnade dricka och gjorde oss klara. Tog onödigt nog en taxi till Sandra. Jag glömde dessutom bort att knäppa kort under hela kvällen... Jävligt synd. De hade dessutom bestämt att vi skulle gå på Goya. Och eftersom jag aldrig har varit där förr och en gammal vän (Som är allt annat än en förebild) brukade hänga där, så kan man lugnt säga att jag var skeptisk. Det höll i sig ett bra tag. Micke och jag hittade en lite lugnare bar så vi tog oss en öl och lyssnade på lite annan musik än den gamla tråkiga vanliga krogmusiken. Efter att vi myst ett tag så letade vi rätt på Sandra igen. Helt hysterisk skriker hon i mitt öra "ALEXANDER SKARSGÅRD ÄR HÄR ! OHMYGOD HAN ÄR SÅ JÄÄVLA SNYGG !" Jag skrattade och blev lika hysterisk själv. Men hade det inte varit för min True Blood-Hysteri så hade jag inte brytt mig så mycket. . . Jag sa genast att jag vill gå dit och ta ett kort. Både Micke och Sandra reagerade negativt och sa "Men nej, Sarah du kan ju inte bara gå dit och fråga om du får ta ett kort"? Varför i helvete inte då? :I 

Jag kom efter någon timme fram till att om jag inte tar bilden så kommer jag vara så jävla bitter så jävla länge, eftersom jag hade chansen serverad på ett silverfat. Dessutom så fanns Moneybrother vid samma bord, som en ren bonus ! :D Såå, idag är det söndag. En icke-aktiv dag, men en positiv sådan eftersom jag gjorde det ! Jag bad om en bild, och jag fick den. Med ett leende på läpparna dessutom ! YEJ YEJ YEJ ! Så varje gång jag kollar på True Blood och Eric The Vampire nu, så kommer det kanske att pirra lite nervöst i kroppen. Haha ! :D

Bortsett från min hysteri så kan jag berätta att idag fick jag se Public Enemies, ÄNTLIGEN ! Och den var skitbra. Men eftersom det i stort sett bara finns en film i världshistorien som har fått 5 fotöljer av mig (Kill Bill Vol.1) så lyckades väl inte P E att nå toppen, men bra nära ändå. Jag ger den 3 1/5 ! :D DET NI ! :D
I morgon ska jag ta mig en tripp till Komvux igen för att förbereda mig för matten. Vi får se om jag är duglig till den kursen eller om jag är alldeles för smart och inte prioriterad. Tack för mig för den här gången.
Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0