No More Drama på ett tag ^^

Yes ! Nu är det ett tag sen igen som jag gjorde en update här, men jag har jobbat som en galning. Dubbla pass igår och idag 07-17. Hem, fixa käk, duscha, se Mtv EMA 09 .... Snaaaark ! Livet är rätt drygt ibland. Man lessnar liksom när allting går på rutin. Det kanske är därför som jag "ordnar fram" lite drama i mitt liv. Vad vet jag. Men beslutet är iaf taget. Efter 2 helgers supande och extrema arbetstider, så känner jag att det ska bli EXTREMT skönt med en ledig helg. No more Drama in my Life... på ett tag iaf ! ;P Jag fick för övrigt ytterliggare 2 veckors jobb idag ! :D Glá Ja !

Men snacka om intressant dag på jobbet... Klev upp i mörkret och kände bara "Gud, döda mig" ! Men jag lyckades övervinna den negativa Sarah och tog mig iväg. Jag lyssnade på Sugababes-Get Sexy på vägen till jobbet. Den låter är kanske världens bästa Tagga-låt ! :D Såå, jag klev in på Arbetet, bytte om och gav järnet.. Aa, det vill säga de första 2 timmarna. Sen balla systemet ur. Gäsp gäsp gäsp. Sandra dök upp efter en stund och med ingen chef på jobbet så vart det en mycket rolig dag ! :) Jag bara älskar de jobbdagarna som gör att man känner sig behövd. Alltså... Med mig där (Och Sandra såklart), så gjorde det skillnad.

Självkänsloboost, CHECK ! Nu är det dags för sängen. Trökinlägg, I Know! Men jag var ändå tvungen att skriva några rader. By The Way, så SÖG Mtv EMA 09 ! SÖÖÖG ! Det spelade liksom ingen roll att U2 och Beyoncé var där. Sorry. Kom igen nästa år. Night Night.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0