Myskonsert i Decembermörkret

Nu har jag äntligen äntligen köpt min och Annas Melissa-Horn-Biljett ! :D Jag längtar så jag DÖR ! Ikväll var det väl egentligen tänkt så att vi skulle dricka glögg, baka pepparkakor och pepparkakshus och lyssna lite på julmusik och bara mysa in oss i att det snart är första advent ... Men jag byter nog ut EMDs julskiva mot Melissas vackra stämmor. (Jag köpte EMD skivan, mestadels för att 10kr går till childhood, okej ^^)

På ett sätt tycker jag att det är så skönt att det inte är någon snö ute än, men det skulle ju ändå vara trevligt om det kunde komma några flingor kanske en dag eller två före julafton. Ja usch vad jobbigt det är att bestämma vart man ska vara på självaste Julaftonen. Det är ju liksom dags att fira uppe i Härjedalen på Mickes mormor och morfars gård igen, men å andra sidan så vill man ju kunna hoppa in och jobba om det behövs. Man får ju dubbelt betalt och vi behöver ju allt vi kan få... Håller ju då också på ett sätt tummarna för att Micke får jobba mycket under julen. Igår fick vi veta att hans sista praktikdag är på måndag! Chefen har ännu inte sagt något om hur det blir. Men han är så jävla duktig och han trivs såå bra, så skulle han inte få något jobb.. Aa, då jävlar. "I Will Go Ceasar On Them" i så fall ;D
Nu ska jag försöka preppa för lite Tacos innan The Man kommer hem.
Adios

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0