Massa Blaj

I morgon jobbar inte jag. Iaf inte på Ica. Men ett par timmar på YR. Jobb jobb jobb... Det är det enda jag pratar om... jag vet. Men vad fan ska man snacka om när man inte gör annat än jobbar och degar framför tvn. Kanske ska försöka sig på ett uppryck snart och få tillbaka några gamla läsare. För nu är det fan många svikers att döma av min statistik. Jag kanske måste lacka ur på något igen. Men man får ju inte snacka skit om alla kunder, och det är ju egentligen den största faktorn till all annan frustration. Hm... Tuff nöt att knäcka. Ska man vara urless på allt i livet och beklaga sig på bloggen för att vinna tillbaka några gamla stalkers, eller ska man försöka se ljuset i tunneln och sluta klaga på allt, när jag faktiskt har ALLT jag behöver ! Världens underbaraste man och jobb ! Plus att jag trivs perfekt med att vara något för mig själv. Träffa Anna då och då, Parta med Linda och hänga med Sandra på worket.
Jag är en lat individ. Det matchar inte med aktiva folk. Aa, jag kan knappast klaga. Det är kanske bättre att lägga fokus på de fina sakerna ... ?

Med andra ord.... Jag är övertrött och har egentligen ingen aning om vad jag nyss skrivit. I morgon är jag nog lika negativ som alltid. Men tjejerna på jobbet är så underbart bittra ^^ Och då pratar jag om Jeanette och Sandra. Vi kanske är dom bittraste kärringarna på bygget, men vi kan iaf garva åt saker och ting. De roligaste dagarna på jobbet är ju helt klart med J och S ! Skulle ju vara svinkul om jag kunde ha följt med på Personalfesten på Lördag, men jag jobbar ju och sen är jag inte bjuden heller (?) :D Äh, festen blev bestämd i typ Augusti, och då sommarjobbade ju jag fortfarande så.. ^^
Vart för övrigt mycket positivt överraskad av min Lönespec idag ! Yej Yej Yej ! Aa, urusla inlägg. Jag tror jag ger upp nu... Hejdå.   Öhm... När tänkte du kläckas kära Syster ? :O Jag vill bli moster idag ... IDAG ! 23 23 23 ;P
Ibland känner jag mig sådär extra stark ! Ingenting skulle vara detsamma utan Micke.
I Löve Jo ! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0