Klagomål är en del av livet.

I helgen jobbar jag. Idag jobbar jag och nästa vecka jobbar jag. Det hör helt enkelt till att man klagar lite, även om man är skitglad att man drar in fett med pengar ! I morgon däremot så har jag tagit på mig något av en helvetesdag. Jag ska öppna på YR kl 10:00. Jobba till 14:00, sen ska jag direkt upp till Ica och jobba från 15:00 till 22:15. Micke får ju iaf en fri dag ifrån mig... Kan man ju lugnt säga ^^ Så för att överleva morgondagen måste man nästan printa in dollarmärken på hjärnbarken så man inte börjar tänka på trötthet osv. För då är man rätt så stekt. För övrigt så har jag noll kr i inkomst den här månaden. Känns kanske inte helt okej. Men Micke han går ofcource runt med attityden att allt ordnar sig. Jag däremot, en inbiten pessimist känner mig inte lika lugn inombords. Men jag tar Mickes optimism som ett tecken på att han ordnar allt :D

Ja, i helgen blir det inte mycket till skrivningar. Söndag kväll kanske jag skriver några klagande rader om hur dagarna på jobbet har vart. Vi får se. På måndag ska iaf min Syster föda barn ! Jag har satsat alla mina pengar på att ungen tittar ut den 23 November, så nu hoppas jag tamefan att jag har rätt så jag kan skrämma skiten ur alla ! :D Men kan ni fatta det ? JAG ska bli moster ! :D ... Och ungen kommer bli lika fet som Sanna var när hon var liten ^^ Men det är ju bara sött. När jag var 2 månader fick jag gå på diet för att mamma gav mig för mycket mat... Så jag ska väl inte direkt snacka kanske ;D Aja, kl är mycket. Jag måste göra mig redo för jobbet.
Trevlig Helg !



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0