Inget mer YR ... :´(

Sorgligt att lämna YR. . . Jobbade sista timmarna idag tillsammans med Petra. Tog hand om inventering och umgicks. Det var rätt mycket folk så det var liksom inte så mycket tid till att "Ta vara på" de sista minuterna liksom... Usch. På ett sätt så kommer jag inte sakna det ett dugg, men jag har ändå varit där sedan i slutet på April 2007, så det är länge. Jag trivs ju förvisso som fisken i vattnet på Ica, så klagar gör jag inte ^^
Sen får jag säkerligen jobba lite hos Petra när hon öppnar sin nya butik, och det kommer ju såklart att vara skitkul !

Nu ikväll ska jag och Micke ta en tripp till Hofors för att gratta Pär. Och det spelar faktiskt ingen roll hur långt innan man berättar för Micke att någonting ska hända. För när vi väl är där, så vänds alla hans planer upp och ner och allt blir skitjobbigt. Så varför ens bry sig att berätta i tid liksom? Man skulle lika gärna kunna säga till 3 minuter innan ... "Nu åker vi" :D
Passade på att handla idag också. Man måste ju se till att använda sin personalrabatt en sista gång liksom ^^
Så nu står det en hel härlig påse på bänken i köket och väntar på att bli upp-packad. Väntar nog med det tills i morgon. För när vi kommer hem så är det raka vägen i säng eftersom jag BÖRJAR kl 06:00 (!!!!) i morgon, så min klocka börjar ringa kl 04:00... Vi får se hur länge jag behöver Snooza ... :)
Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0