DrygDag

Idag ska jag försöka lösa allt till nästa månad, vilket innebär att jag måste ner på biblioteket en sväng, Och DET innebär att jag måste göra mig klar vilket är skitdrygt när man är ledig. Jaja, är man fåfäng så är man. Efter alla dryga ärenden jag måste utföra idag så ska jag ta en promenad hem till Anna och umgås. DET är nog kanske det enda som inte är drygt med den här dagen.

Vi hade tvättstugan i morse... Och med i morse så menar jag 07:00 ! Inte nog med det så var det självklart tvunget att komma ner en granne 1 timme innan hennes tvätttid. "Har du mycket tvätt du eller?". Vad fan spelar det för roll hur mycket tvätt jag har ? DET ÄR MIN TVÄTTTID NU ! Och det skulle vara skönt om inte hälften av alla mina grannar hade sett mina underkläder. Förra gången vi tvättade så var det ju en snubbe där nere som hade 20 minuter kvar på 2 av alla 4 maskiner !? "Går det bra om jag tvättar klart?" ÖÖÖH, NEEEJ? Äckliga människor som inte kan bete sig ! Jag blir tokig. Och tyvärr så kanske dom snälla grannarna också klassas som idioter i min värld, men det är fan alla dumma idiot-grannars fel !

Okej, det känns som om det blir en bra dag. Snön kom på visit idag också. Känns som om jag åker buss ner på stan. Älska att vara lat ^^
Adios !

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0