Drömfångare Nästa ?

Nu för tiden så drömmer jag nå sjukt mycket under nätterna. Det kanske är därför jag alltid har svårt att kliva upp ? Inatt drömde jag att jag var ute på en megabåt någonstans på någon sjö. Eftersom vi var efterlysta av polisen så bytte vi våran megabåt mot en mindre och snabbare med en annan sjöfarare. Vid ett tillfälle i drömmen blev vi jagade till fots. Snacka drömpanik ! Men just att jag blir jagad händer nog ganska ofta. Och i alla drömmarna så står jag liksom utanför ramen och kan se mig själv. Vilket nästan gör det ännu jobbigare. . .

Så med andra ord så vaknade jag första gången kl 07 i morse. Efter det så vaknade jag 08, sen 09 och sen 09:30, och sen till sist 10:02. Ja, tur är det väl att man passar på att verkligen sova ut, utan avbrott när man är ledig. Helt ledig är jag i och för sig inte. Kl 15 så ska jag ner till YR och jobba de sista timmarna till stängning. Jag har fortfarande inte fått bilderna från i helgen av Petra. . . Förhoppningsvis så är det hon som jobbar så jag kan fråga om dom senare... ^^

Bla bla bla... Det händer liksom inte så mycket kul just nu. Jag antingen jobbar eller slappar framför True Blood hela dagarna. Min blogg har som det mesta, ups and downs. Och det visar sig verkligen på statistiken. Hmm. Man ska kanske försöka mingla med en kändis igen. För DET gjorde verkligen att statistiken pekade 90 Grader UPP ! :D
Jaja, nu är det iaf dags för frukost framför TB. Förslag på andra serier får GÄRNA ges eftersom jag är totalt hocked på TB och behöver kanske frigöra mig lite. Vänner är snart söndertittat också tyvärr..
Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0