Cykeljakt.

Hej Hej Dagboken. Inatt blev min Cykel stulen. Jag har varit så arg så arg över att detta fick ske... igen. Och allt för att jag är för lat för att låsa in min cykel i cykelrummet som ligger vägg i vägg med cykelstället ^^ MEN, mina vänner... Jag kan berätta för er att jag idag hade närkontakt med gud ! Han såg min frustration och gav mig min cykel tillbaka ! :D Aa, inte fan var det Gud som gav mig den tillbaka, men jag tror absolut på ödet. Jag ville ha Rödspätta till middag, och det var slut på Hollandaise så jag begav mig till Ica på Mickes Bike för att handla. Och på vägen dit så möter jag en snubbe på en lika cykel som min ! Och det visade sig också vara MIN ! :D
Happy Happy Happy.
Måste genast få lite sömn.
Och föresten så åt jag sketagoda Scones idag. Mannen bakade ! :D Möms ! <3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0