Bittert.Bittert.Bittert

Det kanske kom som en överraskning för vissa av er att jag var så himla aggressiv igår. Aa, för andra så var det som vilken söndag som helst ^^ Hur som helst så vill jag nu få en chans att förklara mig. Mitt senaste inlägg skrevs på fyllan. Och ja, det är ingen bra ursäkt. Men det är iaf en ursäkt. Och allt som jag sa i det inlägget stämmer. Jag hade all rätt att reagera så som jag gjorde. Visst är det så att man inte kan gilla alla människor i den här världen. Och jag kanske hyser agg mot ett 3-siffrigt antal... Men jag försöker alltid att vara normal. Det vill säga att om jag vet att jag måste befinna mig i samma lägenhet på samma fest som en person jag ogillar enormt mycket, så väljer jag då att inte prata direkt till denna person i onödan, jag väljer att ignorera dom spydiga och onödiga meningar som kommer från irritationsobjektet. Vissa gånger måste jag bita mig i tungan för att hålla käften...

Men igår så kanske jag självmant valde att sjunka ner till T:s nivå. Och jag hade verkligen mina anledningar. Hon hade varit som en jävla kackerlacka på mig hela kvällen och trakasserat mig med allt möjligt skit. Översittare som hon är så ville hon också visa sig duktig inom den Amerikanska Politiken. Och hur många är det som fattar något av det ? :O Ja, hon trodde iaf att hon hade stenkoll. Mitt råd är; Håll käften om ingen har bjudit in dig i konversationen.
Jaja, men inte nog med hennes kackerlacksbeteende så ville hon också poängtera alla fel jag gör, inte bara med valet av livsstil, klädsel m.m Utan också med val av Krog då jag går ut på helgerna. "Spya i varenda hörn ju" ?? Under alla mina besök på Heartan så har jag aldrig sett en spya ? "Det är bara för att det är du som har producerat spyan"! Ja, ni ser ju själv. Alla professorer i världen dansar av glädje över denna ljuvliga Iq-nivå som hölls denna afton.

Nu är det iaf dags för mig att gå vidare. ÄVEN om det är grymt svårt, för jag ångrar rätt bittert att jag inte satte henne på plats med en spark i röven ! Det skulle hon verkligen behöva. No more Ego-Boost för henne inte ! :D
I morgon återgår man till worket. Så tacksam att jag har Ica... Tacksam för YR också. Men snart är den sagan slut.... Adios.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0