Wonderful weather

Ja, jag är tyvärr tvungen att meddela att jag är en väderhora. Igår var det lite halvdåligt väder, men sen på kvällen när jag drog min feta röv ut på en joggingrunda så sken det upp och blev skitskönt! Dock idag, så var det soligt och fint på förmiddagen, man tänkte "YEAH, nu kommer värmen tillbaka", men tji fick man. Dock så tog jag nyss en promenad, i det muliga och mörka vädret. Jaa, om jag säger såhär. . . när man är utomlands, och har legat i solen hela dagen. Också blir det eftermiddag, regnet liksom hänger i luften men det kommer bara ett par droppar, en åsksmäll här och där och det är fuktigt och kvavt i luften. Jag kan då avslöja att denna känsla och detta väder också kan avnjutas i Sverige. ME LIKE. Fast åskan kan vi hoppa :)

I morgon är det Fredag. Jag ska på intervju på Ica för ett eventuellt sommarjobb. Vi får se hur det går, annars är det väl bara att dra igång tjatet på Petra :P 

Näe, skrivarglädjen blir liksom inte på topp när man inte har så mycket att klaga på. ELLER JAG VET! 
EN sak kan jag klaga på. Våran kaffebryggare har pajjat. Problemet är att jag inte vet HUR! 

Jaja, life goes on. The karl is on boxning and I am gonna ät icecream! YUMMY!
Adjöken

KOMMENTARER
Postat av: Anna

Håller tummarna!

2009-05-07 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0