Barbeque Party!

Ja, i morgon är det löning. Money money . . . Måste köpa en ny tunika, nya skor och massa gött till festen på Fredag. 
Mina händer är knäppta och ber till alla gudarna att det ska bli problemfritt på fredag. Jag håller tummarna för att de lyssnar, och att kvällen blir enormt lyckad. 

Nu är det iaf inte långt kvar tills jag börjar jobba på Ica. Ska bli riktigt nice med ett annorlunda sommarjobb. Var ju på Yves förra sommaren, vilket var riktigt trevligt. Oavsett så ska det bli skönt att ha ett "tungt" arbete ^^
Nåja, idag gick jag hem en timme tidigare från jobbet. Jag svalde alvedon och ringde runt till Skatteverket, facket och swedbank. Måste hitta alla rätta pusselbitarna i denna djungel. Det visar sig iaf att jag måste skriva ett brev till skattemasarna där jag berättar om hela anställningen, människorna på platsen, hur utbetalning av lön gick till, kopia på kontrolluppgifter SOM INTE FINNS (?), kopior på lönespecar . . . etc. Snacka drygt, men helt klart värt det. 

Ni känner säkert igen er. Det finns minst 1 person i allas liv som får en att känna både hat, irritation, värk, sveda, ilska osv. Well, jag har hittat denna person. Han heter Mikael Savlid och ska väl föreställa någon form av chef på Gavle Business Center AB. Man genomlider allt detta för att man i slutändan ska få möjligheten till att skratta personen mitt i fejjan och säga "Tji fick du! Jag vaan!". Den dagen kommer jag le mot gudarna och för evigt vara tacksam! :D 

Bläsch, nu ska jag njuta lite av den här kvällen. Släppa allt och mysa ner mig med Den Rätta Micken och glo en film eller nått <3 Schnootiebootie! 
Adjöken

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0