Ain´t no angel gonna grip me

Ni kanske funderar över min ibland rätt meningslösa rubriker till inläggen? 
Jo, jag gör nästan alltid såhär. Jag funderar över något "ämne" jag kan bygga rubriken på, men det misslyckas ofta. Då sätter jag mig helt enkelt tillrätta, slår på den låt jag mest av allt känner för att höra i det ögonblicket, och väntar tills en ofantligt vacker, bra, hipp eller fräck mening dyker upp. Thats it. 

Så vilken låt kommer denna rubrik ifrån? :P 

Har ni någon gång fallit ner i en grop så långt, att det är svårt att ens hitta en väg upp igen. Well, jag har varit kroniskt trött i säkert 2-3 veckor nu och det går fan inte över! Vad beror det på? Att jag slutat röka, eller att jag motionerar mer än vanligt? Fattar fan ingenting. Här försöker man ordna upp sitt liv och bli hälsosam, ska man då behöva lida av trötthet 24/7 ?
Och inte nog med det så ska jag även jobba i butiken i helgen. Men det är ju rätt skoj ändå. Lite avbrott i vardagen eller vad man ska kalla det. 

By the way så borde godis och anti-rök reklamer förbjudas! Tänk på alla dom som blir påverkade åt helt feeel håll. 
Uscha. Rökningen är dock inga problem, godis är det värsta. 
Men ibland får man faktiskt fuska. Man kan ju inte gå hela livet utan godis heller! Då tycker jag att det är bättre att äta gott, må gott (motion osv) och viktigast av allt sova gott! <3

Har även börjat läsa lite andra bloggar. Angela Monroes tex. Från Robinson. Det är rätt skoj, men korta inlägg gör nog mer susen är dom megalånga tror jag. 
Alltså, dags för mig att runda av här. Föresten så ska jag börja söka jobb som filmrecensent till olika tidningar! Kanske ska ta en svenskakurs först? :O 

Adjöken. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0