Home and tired.

Har egentligen inte mycket att säga idag. Det är en seg dag med lite inplanerat. Ledig idag. Så jag gör mest ingenting. Men jag kom bara att tänka på en sak i morse. . . Jag klagar ju jämt på pappa & Annica om deras tjat om träning och nyttigheter. Men fan, så fort jag började se resultat så drog jag s jälv igång tjatet. Cissi måste ha skavsår i öronen vid det här laget. Jag har till och med tagit före-och-efter-bilder. Det är inte OK att klaga på andra när man sen agerar precis likadant.

Men det är väl bra att man är stolt över sig själv? Eller? För nog fan är det skillnad på före och efter :D Igår var jag ute 3 ggr på promenad, och avslutade kvällen med film-och-mys-kväll med Cissi och Fredrik :) Det är mycket trevligt.
Hrm, jag har fan inte tid med det här just nu. Kanske blir en till uppdatering ikväll. Men hör och häpna . . . CECILIA ska med mig ut och gå ! :D I am soo proud of my little sunshine. Mys pys i fittvädret. Japp japp.

Adjö så länge.


KOMMENTARER
Postat av: Cissi

Haha. Nejdånej, du vet jag har mktmkt tåliga öron. Så det blir inte nå skavsår här inte.. :P

2009-03-21 @ 01:56:37
URL: http://cissik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0