Snabb Visit

Nytt jobb. Fett kul, men fett jobbigt. Huvudet nästan exploderade igår.
Man ska även kunna ALLA PLU-koder i hela Icas butik. Visserligen så har jag ett någorlunda gott sifferminne, men det kommer säkerligen att ta tid med alla dessa frukter, lösviktsprodukter och läskbackar. 
Men jag klagar absolut inte. För jag jobbar hellre i Ica butik resten av livet än att ringa ett enda samtal till som har med försäljning eller frågor att göra. 

Jag är så jävla Klar med Ring-Ring jobb. Men får jag inte fortsätta på Ica så provar jag ju gärna på att sälja på mitt senaste jobb. Who Knows, det kanske går svinbra och är mycket roligare än att producera? :O 

Igår var vi och såg "Baksmällan" på bio. Rätt komiskt att jag ringde Cissi när klockan var typ 19 och bion började 21:30. 
Vi hade bokat biljetter och var tvugna att vara nere till 21:00. Så eftersom det regnade så ringde jag helt enkelt för att tigga skjuts. Det visar sig då att Cissi och Fredrik ska på samma bio samma tid. Hur stora är oddsen. 
När vi hämtat ut våra biljetter och väntar på att bli insläppta så märker vi också att killarna lyckats boka platser precis bredvid varandra på en fullsatt salong. HUR STORA ÄR ODDSEN FÖR DEET? Aa, filmen var iaf den bästa komedin jag sett på otroligt länge. Grandma´s Boy är en svår film att klå, men de ligger nog på en delad första plats nu :) 

Det enda som "Baksmällan" saknade var den klassiska repliken från JP när han gömmer sig i väggen och nästan väser "How can he see me?" . . . Haha, det är sååå jävla kul! Om ni inte sett den, så skriv upp det på kylskåpet med stora bokstäver. MÅSTE SE GRANDMA´S BOY! Äkta toilet humor, men ändå :D 

I morgon ska jag köpa en ny dammsugare. 
Men nu ska begrava mig i sängen nu och försöka ta mig tillbaka till verkligheten. 

Adjöken. 

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Har du slutat blogga??? är ju så nyfiken på hur du har det ju :) Kram kram!

2009-07-07 @ 01:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0